Viete mi niekto povedat o co v tomto pripade ide? Lebo najprv to vidim tusim v lidli a potom na tv j(hn)oj…o5 to bude njeco v style masterchef?panovi paulusovi nezazlievam ze do toho ide predsa len michelin so sebou prinasa nielen prestiz ale aj viacere moznosti co sa tyka ekonomickeho razu…myslim ze na svk su aj ini lepsi kuchari(tym nechcem povedat ze m.i. Je zly…patri medzi naj)
Paulus vs Ihnačák RSS
-
-
Taky me zajimalo, o co jde, ale jedine, co jsem byla zatim schopna najit jsou 2 pidi clanky na Starategie.sk:
http://strategie.hnonline.sk/…-za-kampanou
http://medialne.blog.etrend.sk/…-uz-coskoro/
Takze to opravdu vypada na Lidl. Coz ve me bohuzel vyvolava velkou skepsi.
-
Vypadá to, že někdo chce podojit koncept chef duelů á la Ironchef, ty stoly se surovinami na videu jsou jako přes kopírák ;)
-
Popravde Palusovo kaspareni s Lidlem nechapu. Uz ta grilovaci akce na letacich byla za hranou a rikam si jestli to ma ten uspesny clovek zapotrebi.
-
No tak s panom paulusom to pojde asi tak ako so zdendom…media robia svoje…uz teraz robi tusim na nove a myslim ze v hoteli dlho nevydrzi…vypracuje sa mozno na uroven z.p.
-
↪ 5 shimik: Tak nejdřív všem vadí že v tv vaří zpěvácí a hercí a když to vezmou do ruky kuchaři tak je to taky špatně.Pane bože…
-
↪ 6 Kuba: Co takhle zapojit logiku? ;) Komentující se tady přeci neopírají do vystupování kuchařů v televizi, ale do spojení Pauluse se značkou, která k němu úplně neladí. „Pane bože…“ dodal bych :)
-
↪ 2 Vlčátko: Lídl? Já zaslechl reklamu v rádiu a tipoval to na Maggi, Knorr nebo něco podobného.
-
↪ 8 Zdenek Malinsky: Vse tomu zatim nasvedcuje:
http://registre.indprop.gov.sk/…ail/popup.do?…
http://marketingsales.tyden.cz/…_281775.html
http://mam.ihned.cz/…-a-ihnacakem
-
Tak a je to. Zadna cooking show, to by snad jeste slo, ale jenom sprosta reklama
http://life.ihned.cz/…ke-celebrity„Je známkou kvality, na které se Lidl chce svézt. Tak jako všechny disconty v Česku přidává k důrazu na nízké ceny něco dalšího, kvalitu. Pan Paulus je nástrojem jak komunikovat tento cíl,“ říká Radek Dráb z reklamní agentury TWBA.
Neboli:
http://www.youtube.com/watch?… -
Toho slavneho 19/9 kdy to melo zacit jsem se ptal deti na kterem program to v kolik hodin je. Pak jsem zjistil ze jde jen o internetovou reklamu horsi nez Tescoma varecka. Myslim, ze si tim Paulus jmeno nevylepsi…
-
↪ 11 andouillette: Mám pocit, že veškeré reakce, které jsem na „kampaň“ slyšela jsou veskrze negativní.
-
A co vám na tom přesně vadí? Konkrétně to spojení Paulus-LIDL? Nebo prorůstání reklamy do gastronomie? Nebo něco úplně jiného?
-
me na tom vadi.. ze to nevadi Paulusovi.. :)
-
Aha. :)
Přiznám se, že k LIDLu nemám averzi, jako třeba ke značce Tescoma, čili to může být i tak, že mi jeho (Paulusovo) spojení se značkou LIDL nevadí – ostatně, Balarini pánev mám doma dávno před tím, než s ní začal tajtrdlíkovat Babica a dnes už bych si ji nekoupil. Ne proto, že je nekvalitní, ale právě kvůli tomu spojení s tímhle ksichtem.
Zpět k Paulusovi: nevadí mi, že se prezentuje jako kuchař, když jím je a pokud se nechá zvětšit na billboard nějaké firmy, je to dle mého především jeho věc. Co jsem se ale dívat na ty „jeho“ tři recepty, které zatím na stránkách té kampaně vyšly, tak mi to nepřijde jako nějaké znásilňování gastronomie ve prospěch kšeftu – nejde o žádná kolínka Tesco s kečupem Interspar. Jde jen o to, že v receptu je namísto „150 g hladké mouky“ uvedeno „150 g hladké mouky Castello“. -
Ve filmu Slavnosti sněženek, je scéna z vesnického konzumu, kde prodavačka (Z.Hadrbolcová) chce od malíře (F.Havlík) nějaký levný „zfušovaný“ obraz pro dceru k svatbě a on jí odpovídá: „já jsem akademickej malíř, namaloval jsem slabikář pro děti, já nedělám žádný zfušovaný obrazy“. A v tomhle duchu se měl pan mišelinský šéfkuchař z jednoho pražského hotelu zachovat.
-
Zdenek Malinsky: tomu příměru nerozumím. Co je zfušovaného? Reklama? LIDL? Recepty? Suroviny?
-
pravdou bohuzel je.. ze to co vetsine z nas vadi… tj spojeni spickoveho kuchare.. s diskontnim retezcem /s neprilis dobrou povesti u nekterych lidi… at uz oduvodnenou nebo ne/… je zaroven duvod proc Lidl celou akci dela.
a verim ze jim to Lidlu pomuze. a zaroven neverim ze to nejak vyrazne uskodi Paulusovi… protoze jeho klicova klientela se o tom patrne ani nedozvi.takze tady mame na jedne strane patrne spokojeny Lidl.. a patrne spokojeneho Pauluse /prece jen nejaky to mega se hodi kazdymu/… a na druhe strane nespokojene diskutery na Cuketce.. jejichz nazor patrne ani Lidl.. ani Pauluse nezajima.. :)
mimochodem… ja jsem vuci Lidlu taky zaujaty.. a nemam pocit ze u mne to tahle kampan zmeni. ale priznavam se ze zaujatost bude mozna neoduvodnena.. nicmene stabilni.. :)
-
milos: díky za objasnění! Mně právě vrtalo hlavou, proč je ta bouře zrovna kvůli téhle akci, zatímco třeba šaškování Pohlreicha v reklamě na Interspar tak negativně vnímáno nebylo. Tušil jsem, že v tom bude právě i to vnímání Pauluse, coby TOP kuchaře (Pohlreich je zřejmě kontroverznější) nebo třeba forma té reklamy (u Intersparu bylo od první chvíle poznat, že jde o reklamu), apod.
Co se týče LIDLu, bylo by to na jiné téma, nicméně chodím tam rád třeba pro ledový salát z ČR za 15.90kč – u nás v zelenině ho totiž mají za 26.90kč s informací „dovoz Itálie“ a tak. :) -
Lidl je v pohodě… http://cs.wikipedia.org/…rodejen_Lidl
-
↪ 20 zdenek: tomuhle úplně rozumím – z podobného důvodu jsem třeba nechodil nakupovat do Delvity: http://cs.wikipedia.org/wiki/Delvita#…
Nicméně jak velký podíl mají pokácené stromy na negativním vnímání té aktuální kampaně? -
no ja bych nerad vydaval muj nazor za nazor vetsiny lidi. je to ryze subjektivni pocit. na druhou stranu me to jak jsem psal neodradi od navstevy alcronu /kam nechodim/… stejne jako neprimeje k navsteve lidlu /kam nechodim tez/
zaroven ale nemuzu rict ze bych byl nadsen z jakehokoliv jineho retezce. porad mne znacne irituje ze kdyz se rozhodnu uvarit si cokoliv jineho nez nejakou ceskou klasiku… tak nemam jistotu ze v jednom obchode nakoupim vicemene vsechno a nebudu litat z jednoho do druhyho. tu pro koriandr.. tamhle pro chili papricku… a nekam jinam zas pro treba.. citronovou travu. ale to uz je jiny tema
-
Me by nevadilo, kdyby Paulus venoval sve renome „toho cloveka co ma Michelina“ nejakemu kvalitnimu vyrobku, vinu, cokolade, konaku, cemukoliv. Ale propagovat moralne pochybny diskont (prave diky bezohlednemu kaceni stoletych stromu ho cela nase rodina svorne bojkotuje) je asi jako by znamy hotelier na urovni Four Seasons zacal propagovat zachody Ceskych Drah. Proste neverite tomu ani slovo a vite, ze v tom hraji roli jen a jen penize. Takova lepsi prostituce, jen lepe placena.
Kdyz se clovek dostane ve svem oboru na vysokou a respektovanou a vseobecne znamou uroven, mel by pro jeji udrzeni mit vysoky i moralni kredit. Proste to k tomu neslucitelne patri. Takze palec dolu pane Paulusi.
-
no.. ale Michale.. presne tahle vase uvaha prece vede marketing Lidu.. aby Pauluse pouzili. tj oni chteji rict.. „pan Paulus venuje svoje renome kvalitnimu vyrobku, ktery koupite v Lidlu“
a polemizujte s tim. ja sam za sebe.. ac proste do Lidlu nechodim.. a to rozhodne ne z nejakych moralne etickych duvodu.. vlastne nejsem schopen rict ze Lidl kvalitni vyrobky neprodava.
a zlobte se na mne jak chcete.. vykacene stromy nikoho moc nezajimaly v dobe medialni kampane.. a uz vubec ne ted… alespon ne vetsinu ktera by Lidl mela trapit -
Milosi a Michale. Mne osobne na tom nevadi ani tak ten Lidl (byt spojeni s Michelinskou hvezvou se tezko hleda) jako spis to co jsem cekal. Po tech bilboardech jsem cekal televizni show a ono je to jen www reklama. A to mne na Paulusovi uprimne zklamalo. Ale asi ma hypoteku jako vsichni. A Ihnacaka nikdo nezna :-). Z pohledu Lidlu povedena akce, ostatni aktery nechapu.
-
no… ja bych ty ostatni aktery snad i chapal. zkratka doufejme ze premysleli… a zjistili ze prinos jejich ucasti prevysuje potencionalni skody…
a uprimne.. do toho nam zas tak moc neni.
-
Pokud nekomu nevadi, ze v Alcronu odted jedou suroviny z Lidlu, tak prosim :)) Kazdopadne tento zpusob reklamy zda se mi ponekud nestastny.
-
nestastny z hlediska tveho interniho pocitu. z hlediska marketingu Lidlu.. to bude spise stastny krok..
-
no je otázkou kdo byl cílovou skupinou. Kolik lidí v ČR zná Pauluse? kolik lidí ví co je Michelin? A kolik z nich teď začne nově chodit do Lidlu (pokud už tam nechodili)?
-
tak ja bych sebe oznacil za naprosto dokonaly etalon cilovky tyhle kampane. do Lidlu nechodim.. jmeno Paulus ve mne evokuje jakousi kvalitu tykajici se gastronomie… takze by to zabrat mohlo. ale asi nezabere. vicemene ale z logistickych duvodu… a z pretrvavajici predpojatosti..