Tady urcite jist nechodte:
Pridavam svuj mail do restaurace s odpovedi od pana majitele ;))
Miro
Dear Mr. Miroslav
Thank you very much for the information
I m Paolo the owner of the restaurant and many of this thinkg i know very well and every day i find new personal for my restaurant but ,belive me,it s very difficult to find some good.
please accept my excuse and I m happy to see you again in my restaurant
Regards
Paolo Forni
----- Original Message -----
From: Miroslav
To: info@gustopraha.cz
Sent: Wednesday, April 07, 2010 8:51 AM
Subject: Vecere ve Vasi restauraci 06/04/2010
Dobry den,
vcera jsem zabloudil na veceri do Vasi restaurace GUSTO a neda mi Vam nenapsat, i kdyz bych mohl mavnout rukou a vlastne o dalsi navstevu u Vas nemam zajem. Pracuji v oboru a pomerne hodne jim v restauracich, ale Vase me hodne po dlouhe dobe prekvapila. Mozna proto jsem se rozhodl Vam napsat.
Do restaurace jsem prisel ve spolecnosti znameho cca 18.30, usadili nas u stolku pro dva prakticky oproti baru a kase. Objednal jsem si matovy caj, ktery musim pochvalit, jedine nepohodli zpusobovala nestabilita hrnku na talirku, ktery asi nepatril k hrnku a byl oblozen dalsimi doplnkami jako med, citron a lzicka, takze jsem neustale musel hlidat, aby se mi caj nevylil.
Ovsem Caesar salat jsem horsi snad jeste nejedl, v podstate nechapu proc tento pokrm mate nazvany Caesar… Kdyz pominu, ze na kupce salatu byl polozeny cely kureci „steak“, a tim padem se cely pokrm spatne konzumoval, protoze krajet maso polozene na salatu neni uplne pohodlne a zaroven se ten salat pod teplym masem vlastne uvaril. No nejvetsim sokem pro me byl dressing servirovany zvlast v misticce, ktery s Caesar dressingem mel spolecnou asi jen majonezu. V misticce byla nevyrazne ochucena naruzovela majoneza! Predpokladam, ze Vas kuchar vi, ze pripravit dressing na Caesara ze zloutku, oleje, citronu, ancovicek, cesneku a horcice, s pridanim soli a pepre neni zadna veda, ale pokud se Vam s tim nechce delat, dam Vam tip, vice ci mene vydareny Caesar dressing koupite taky uz hotovy v Marks & Spencer prodejnach. Neni nic moc, ale v porovnani s tim, co jsem dostal vcera, je hvezdny.. Nakonec jsem snedl asi polovinu porce salatu ochucenym octem na stole. Mimochodem v salatu jsem taky objevil rukolu, ktera tam uz vubec nema co delat.
Obsluha, i kdyz jsem sedeli jak jsem zminil u baru a tedy prochazela kolem hodne casto, nevenovala pozornost prazdnym sklenicim na stole, nenabidla kavu a podobne. O vse, co jsme chteli po veceri, jsme si museli rict, coz naznacuje, ze Vas tym vubec nema zajem na dalsim prodeji..
Jenom mala poznamka na zaver, v prubehu vecera nekolikrat vypadla elektrina a restaurace se ponorila do tmy a ticha. Naprosto pochopitelna vec, ktere bych vubec nevenoval pozornost, no ocenil bych aspon poznamku pri placeni ve smyslu: „omlouvame se za…, doufame, ze vam to nenarusilo vecer…“ nebo neco podobneho.
Prosim berte tento mail jen jako postreh jednoho zakaznika Vasi restaurace, ktery uz k Vam neprijde a dekuji za „vyslechnuti“.
S pozdravem,
Miroslav