Uff, tohle je TAAAAAAK špatně :(
http://auto-mat.cz/zprava.php?…
ufff podruhé, z toho totálního betonového brodelu na prašné mostě a hradčanské se mi dělá zle… o malovance a letné raději ani nemluvě :(
http://www.auto-mat.cz/fotogalerie.php?…
(+ PDFka s komentářem http://www.auto-mat.cz/zprava.php?… náledy situací po
dokončení stavby – k zblití)
f*ck off blanko, will ya? :(((
ANO to je špatně! Mě se nejvíc líbí, jak to umí nakreslit se stromečky, travičkou…:-( Malovanka jeden velký průšvih, ale hlavně, že se v roce 2011 lepe nadechneme, kde????
Připadá mi ta studie nějak jednostranná – ne že bych s některými
body nesouhlasil, ale čiší z toho obvyklé obejdeme se úplně bez aut (bez
konkrétního popisu jak). (Myslím například požadavek na úrovňové
přechody na důležitých dopravních tepnách. Tady bych jako chodec dal
jednoznačně přednost dobře umístěné lávce – s požadavkem tyto
lávky stavět rozumně naopak souhlasím) Mám pár kamarádů, kteří jezdí
po městě na kole – fandím jim, sám jsem tak na gympl dojížděl, dnes
nejčastěji kombinuju auto z naší vesnice na kraj Prahy a potom MHD a po
centru vlastní nohy, ale snad každému z nich už jsem autem něco
převážel, co na kole ani MHD odvézt nešlo.
To, co podle mě v Praze nejvíce chybí a uvolnilo by ji od aut, která tam
být nemusí je jednoznačně okruhová MHD – dnes je prakticky celá
struktura MHD založena na tom, že dopravuje lidi z okraje Prahy do centra a
zpět. Pokud se potřebujete dostat o kus dál po obvodu, je to MHD tragické a
často musíte zbytečně zajet do centra a sousedním „paprskem“ zpět.
jednostranná a ještě málo :) líbí se me že se jim podařilo vypíchnout detaily, které nejdou moc vidět – např. letná neviditelná z chodníku, srovnávací vizualizace, procento plochy schůdné pěšky, na vozíčku (!), na kole etc.
sorry, ale oblasti hradčanské, prašného mosta a malovanky nikdy neměly být jako hlavní dopravní tepny + hlavní argument tunelu blanka = snížení povrchové zátěže. v realitě to vyjde přesně naopak. přirozená osa vítězné náměstí → hrad je tímto úplně zabitá a odříznutá vejpůl. přijde mi že my češi jsme v tomhle typičtí – za každou cenu si znechutit život ve městě.
argument – všichni občas potřebujou auto beru. mrkněte se ale na jednu průměrnou dopravní zácpu v práglu – v řadě aut sedí určitě „všichni, kteří zrovna něco potřebujou akutně převézt a v autě je jich namáčkáno děsně hodně“ ;)))
s okruhovou MHD souhlasím, moc to nefachčí, nemáme žádmou formu s-bahnu, příměstkých ryhlejch vláčků, škoda.
Bydlel jsem dlouhá léta na Břevnově a na Letné, ta trasa na gympl co jsem popisoval dokonce byla Letenské náměstí – Pohořelec a upřímně řečeno, Kulaťák-Hrad mi jako nijak důležitá osa nepřipadá, když z Kulaťáku pěšky nebo na kole, tak buď na Hradčanskou zadem (pěšky i na kole) nebo přes Ořechovku a přes vozovnu (to spíš na kole než pěšky).
Ten pohled na auta obsazený jedním člověkem je pochopitelně
zarážející, s tím souhlasím, ale i auto obsazený jedním člověkem
v centru může naprosto dávat smysl (jede náklad/lidi teprve vyzvednout,
náklad v kufru není vidět, bude pokračovat někam za město na druhou
stranu, kam MHD nejede nebo naprosto mizerně (a chybí okruhy, tak se vleče po
magistrále)) A nebo je to člověk, kterej kvůli práci musí mít auto
v pracovní době u sebe (protože může být kdykoliv potřeba aby se vydal
kamkoliv po ČR něco řešit a nebude čas aby jel MHD hodinu domů pro auto a
další hodinu zpátky do firmy pro potřebné vybavení) a na druhou stranu ho
nemůže nechat u firmy, protože možnost, že ho někam akutně vyšlou je
i večer nebo v noci…)
Ano, jsem si vědom, že takových lidí v těch „prázdných“ autech je
většina, ale také jich není zanedbatelný počet a je velký problém, jak
je rozlišit. Osobně mi jako nejmenší zlo opravdu připadá rozumná síť
velkých komunikací vyhrazených pouze autům, která uvolní ostatní
komunikace pro pěší a cyklisty, protože do nich autem pojede jen ten, kdo
tam autem míří, ale už nikoliv tranzitní doprava. Jedna věc potom je, že
některé návrhy takové sítě jsou dobré a některé mizerné, druhá to,
že odpor různých občanských sdružení není v tomto nijak spolehlivým
indikátorem, protože vlna odporu se spolehlivě zvedne proti dobrému i proti
špatnému plánu. V tomhle mi připadá, že ta fanatičtější část
aktivistů dělá svým cílům opravdu medvědí službu.
f*ck off blanko, will ya? :(((
Teda pane Cuketko… Já za to fakt nemůžu :-/
to neni na vás Blanule, to já si tady jen tak naštaně hulákám na ten tunel Blanka!!!! :o)
Kytka:
sorry, ale auto-doprava v centru města nemůže být nidky úplně oddělená od ostatních druhů dopravy. z téhle doktríny pramení tragedie s názvem magistrála, okolí IPP a jiné pro život naprosto ztracené zóny.
konkrétně projekt tunelu blanka se město snaží prodat jako snížení povrchové zátěže a odlehčení dopravy. když se ale na ty mapky podíváte, musí vám být jasné, že se bude jednat o pravý opak – kvalita života lidí v okolí se razantně sníží. všude na světě se prokázalo pravidlo, že čím víc cest se v centru nastaví, tím víc aut to přitáhne.
Ano úplně oddělená být nemůže, ale to jsem ani neměl na mysli – měl jsem na hrubou síť úplně oddělených komunikací tak, aby mezi nimi na těch menších nebyla hustota provozu taková a dalo se tam vytvořit relativně slušné soužití všech druhů dopravy. Že ho vždy nějaký idiot stejně občas naruší, lhostejno zda zrovna pojede autem na kole či půjde pěšky je bohužel také jasné, ale s tím už se moc preventivně dělat nedá. V úplném centru s vámi naprosto souhlasím a magistrála mi také vadí I když bych to nejmenoval na několikrát, polovinu okolí IPP ničí právě ta magistrála, směrem nahoru to je naopak v pohodě. Ale okruh vedený zejména v tunelech okolo toho absolutního centra už ne. Nejspíš jsme se nepochopili v tom, co myslíme centrem – já měl na mysli menší část než vy. Velký vnější obchvat je sice pěkná a potřebná věc ( mimochodem koukám na jeho stavbu z okna), ale jakkoliv odlehčí o tranzitní dopravu, není samospasitelný – Příklad: Od Barrandovského mostu bych na Břevnov nebo Letnou po obchvatu, který tam už je a využívám ho směrem na Plzeň nebo tak nejel, ani kdyby neexistovaly tunely Mrázovka a Strahovský – jel bych tak jako jsme jezdili před tunely – buď po nábřeží přes naprosté centrum, nebo horem přes Strahov.
Tak si spravte trošku náladu aspoň takhle:
http://stovezata.praha.eu/seznam.html
Vyberte si věž a rozhlížejte se kolem.
no já se teď děsím, kde všude jsou ohrady s nápisem tunel Blanka a toho, co v nich vyroste. Takový hezký parčík na prašném mostě to byl. A zahradnictví vedle dejvického nádraží. Fakt se bojím toho, co tam spáchají, takové zabrané plochy.
:////
no comment
Dnes jsem jela po delší době busem z Motola na Dejvickou. Hnus,
velebnosti!
Když jsem viděla, jak je všechno rozbordelene, všude díry, výkopy,
tunely…strašné!
Mám pocit, že po Stromovce se propadne budova ZAMINI (což by až tak
nevadilo), ale pak to odnese i Pražský hrad (průser) a potom vyjedou
Blaničtí rytíři a začne to lítat!!!
Grrrrr…
Buď ráda že se něco kope. To všechno mělo být dávno hotovo. A hlavně měl být dokončen okruh kolem prahy.
No jo, ale copak je možné nechat doma vozejček, když vás ti otravní důchodci ani nepustí v tramvaji sednout??? A když už máte ve své Řitce autí za dva miliony, nebyla by škoda nechat ho v garáži?
kanibal:
LOL :))) tak nějak…
19. + 20. No moment, autí za 2 melouny má taťka a autí za 1,5 melounu
má mamka. A mladej má autí „jen“ za melouna.
A všichni musej hen, heeeen!
19 + 20
PID neboli Vesnickou Hromadnou Dopravu neboli příměstské busy na vás.
Nakonec byste za ty auta byli rádi, jako já, když jsem ho neměl a musel
v zimě do školy opakovaně stopem, protože autobusy někde zapadly a pár
hodin nejelo nic…
ano, zhruba tolik ke konceptu odstěhovat se za město a očekávat bezproblémový dojezd do centra v ranní špičce :)))
23. V ranní špičce nejezdím a ty autobusy neuvíznou v koloně, ale
většinou někde zapadnou na těch mrňavých neprotažených středočeských
silničkách do příkopu. A bohužel bydlet na sídlišti v té části
Prahy, kam to mám nejblíž by nic moc neřešilo.
Protože pražská MHD je bohužel paprskovitá. Zřejmě ještě nikomu
nedošlo, že lidi nejezdí jen do centra a z centra. Že lidi naprosto
reálně potřebujou popojet třeba o 1/4 obvodu Prahy po okraji. Když nebudu
počítat specifickou situaci bydlení na vesnici za Prahou (na byt tady jsme
prostě peníze měli, na byt v Praze ne, tolik k důvodu odstěhování…)
Ale řekněme z Písnice z toho sídliště u SAPy na Smíchov (až na kousek
z Břežan do Písnice moje cesta do školy). Rychlejší, než „přímým“
busem, který neuvěřitelně kličkuje aby posléze pravidelně skejsnul
v nejucpanější ulici v celém širém okolí je to ve špičce busem na
metro, metrem na Florenc a metrem B zpátky na Anděla (neboli zbytečný pohyb
tam a zpět přes centrum). A nejrychlejší je to i ve špičce autem,
případně kombinací autem na nějakou použitelnější MHD a tou
pokračovat…
Nebo takové tlumočení v Malešicích u spalovny, to jsem MHD zkusil jet
„do práce“ jednou – trvalo to téměř 2 hodiny (úsek mimo dosah MHD
nepočítán) – autem jsem tam byl za 20–30 minut podle provozu.
No, dřív jsem jezdila do práce cca 45 minut. V poslední době je to
kolem 80 minut. Vstávám v pět, z domova vyjdu kolem půl šesté a jsem
ráda, když se mi podaří dorazit chvilku před sedmou. A to jsem dřív
chodila na šestou. Rezignovala jsem, protože ve čtyři vstávat nehodlám.
Trvá mi to dýl, než kdybych jela z Mělníka nebo jako kolegyně ze Staré
Boleslavi. Mám kolegy, kteří dojíždějí busem z Berouna, Loděnic,
Rudné.Mají to super, v práci jsou za chvíli.
Nojo, kouzlo moderní dopravy…O cestě domů, v té opravdové špičce ani
nemluvím…
25: Nemýlím li se, jde o trasu Pankrác-Motol, tedy v podstatě podobnou tomu mému příkladu. Jsem přesvědčen o tom, že nejúčinnější metodou jak omezit automobilovou dopravu po městě nejsou umělé překážky automobilům – zlepšení MHD by bylo podstatně účinnější a navíc by neotravovalo ve chvíli, kdy je automobil nutný pro převoz věcí MHD netransportovatelných.
cestování do Prahy za prací se bohužel týká více lidí. na vsi práce moc není a sláva za Pražáky, kteří potřebují obsloužit, někde uložit peníze, koupit sako, banány apod. cesta z jižního cípu Prahy-západ na Letnou prostředky MHD je tristní a zdlouhavá, zvláště ve špičce. autobus má jet na Budějovickou cca 40 minut, ale po ránu, když stojí už mezi D.Břežany a Písnicí se cesta prodlužuje i o 30 minut. cesta autem trvá většinou cca45–50 minut a to i čekáním na magistrále. už se těším, až si jeden od Mrázovky dojede pod zemí (bez semaforů a přechodů) za pár minut na Letnou a v práci bude v klidu, nevystresovaný za chvíli. třikrát sláva tunelu Blanka a ostatním návaznostem.
ten hroznej: naprostý souhlas
27. Ještě mít na té Letné u práce možnost normálně zaparkovat a bylo by to ideální… Bohužel se bojím, že MHD bude tunely opět ignorovat, taskže tolik nepomohou (např. neexistenci expresního autobusu Anděl – Dejvická skrz Strahovský tunel nechápu) – 217 bývá zoufale přetížená a jede to přes kopec velmi velmi dlouho, linka, která jí odlehčí a cestu urychlí by imho byla potřeba jako sůl – stačilo by kdyby jezdila mezi Andělem a Vozovnou Střešovice, případně by mohla zajíždět dolů na Dejvickou zadem a vracet se přes Prašný most.
proti dojíždění nic nemám, moje poznámka byla spíš na ty, co se odstěhují za prahu a poté očekávají, že svým autíčkem dojedou až před vchod své firmy a pokud možno za 10 minut. to je už podle mě čirá zhovadilost :)
jak změní Blanka tvář Prahy, to asi zatímneví nikdo. podle mě to nebude ani ideál jak jej vykresluje město, ani černá můra od automatu. asi něco mezi :)))
(moje předpověď je, že to odse*e jen letná jako taková a lidi co bydlí okolo malovanky, zbytek bude fajn)
Pro přispívání do Cuketka fóra je třeba být přihlášen (to abychom tady neměli spam).
Jste u nás nová/ý? Před přihlášením je potřeba se zaregistrovat.