Kapacita cuketkovy předsíně RSS

Štítky: , ,

17 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. http://www.cuketka.cz/…kapacita.jpg

    hih :D kolik kol vidíte na obrázku?

  2. tři :-)
    vy máte nové kolo?
    nebo že by návštěva? :-)

  3. jj, odzadu dopředu, se jmény:

    1) černá nejstarší nóbl – „Ukrajinka“

    1. polský objev – „miss Schneidrová“ (koupeno v krakově)
    2. nejnovější objev -„Nula“ (investic, akvizice od popelnice za barákem)
  4. hmm, tak to se vám rodinka pěkně rozrůstá :-)

  5. kolo ani jedno, jen tři veterány :)

  6. vetaránové ano :) v situaci, kdy čeští prodejci (až na světlé výjimky např. citybikes.cz) ignorují kategorii kol do města, není jiného vyhnutí, než dovážet kola z polských blešáků a nosit si je od popelnic :)

  7. pane C. vyražte do Paříže, jejich systém pouličních kol mě nadchl a do 30 minut je to zdarma, takže můžete jezdit od stanoviště ke stanovišti a když si půjčíte jiné kolo, tak to máte zdarma :-) Velib se to jmenuje, doporučuji

  8. achjuju :) zatím jsem si o tom jenom četl… snové!!!!

    tady systém veloh v lucembursku: http://www.prahounakole.cz/…lastni-kuzi/

  9. v lucembursku jsem nebyla, ale právě jsem se vrátila z Paříže, tak jsem vám to prostě musela popsat – hlavně v centru jsou ty stojany všude a kol spousty

  10. A slečnu Schneiderovou jste si přivezl ze své květnové výpravy do Krakowa?

  11. 9. Hm nejspíš se od mého pobytu v Paříži dost změnilo, tehdy byly k dispozici kola od radnice asi na čtyřech místech a celkem draho na to, jak byly nepohodlný. Taky jsem ho měl půjčený jen jednou a to o Bílý noci, kdy to bylo zdarma (teda měl jsem jich půjčenejch 5, Francouzi u sebe občanku běžně nenosej, takže jsem byl jedinej, kdo měl u sebe pas, na kterej se daly půjčit.) Po této zkušenosti jsem na širší centrum Paříže v případě dostatku času volil zásadně pěší chůzi.

  12. Co se týče Lucemburku, byl jsem tam před rokem a tedy před zavedením systému – město je to poměrně maličké (neměl jsem potřebu ani kola ani jiného dopravního prostředku, nohy bohatě stačily – historické centrum má rozměry 5 ulic krát 5 ulic a člověk ho projde za 1/4 hodiny pomalou chůzí celé. Na příjemné procházce podél říčky nebo potoka (dvě údolí zaříznutá do planiny s městem) by zase na značné části bylo kolo přítěží. (Úzké cestičky vedoucí po starých hradbách, schody apod.)

  13. asi už to v Paříži zlepšili, tuším, že registrace – jednorázová – je za 1 euro a půjčení do 30 minut zdarma a pak další půl hodina zase 1 euro a nebo se dá výhodně to půjčit na týden, ale to nevím za kolik. A stojany jsem potkávala všude a mapka stanovišť se dá najít na webu.

  14. jj zlepšili a o dost, novej systém se menuje Vélib, v síti je cca 20 tisíc (!!!) kol na 1500 stanovištích, totální masakr!!!! :))

    http://en.wikipedia.org/…%C3%A9lib%27
    http://www.en.velib.paris.fr/

    ceny:

    1 denní 1 euro
    7 denní 5 euro
    při předplatném je prvních 30 min zdarma

  15. 14. Hm, to je opravdu o něčem jiným. Vypadá to dobře, pro mě to sice pravděpodobně nebude, ale stejně se mi ten systém líbí. Teď ještě jak to vypadá v praxi na těch 4proudovkách plnejch aut, co vedou přes centrum.

  16. v praci to vypadá tak, že díky zájmu lidí za rok zdvojnásobili počet kol :) další + systému se ukázalo při poslední vlně stávek v dopravě… velib nestávkuje :)

    další info v češtinovi:

    http://www.cestovatel.cz/…lerie/velib5
    http://www.nakole.cz/…ych-kol.html

    něco poboného chystá i šjalený statrosta ken livingstone pro londýn:

    http://www.guardian.co.uk/…sport.world1

    jsou to šílenci,děsně jim fandim a asi se brzy přestěhuju! ;)

  17. 16. V paříži jsem půl roku žil, takže to další plus tipuju že bude bohužel jen dočasné, při příští stávce už příslušní zaměstnanci nezapomenou stojany vypnout, aby z nich kola nešla vyndat… (-:

Co vy na to?

Musíte se přihlásit k posílání příspěvků.