Jak byste se prosím zachovali v následující situaci? 9.4. jsem koupil u pultu v Albertu sýr, na etiketě napsáno „spotřebujte do: 16.4.“ 13.4. jsem šel sýr, který byl celý čas skladován v lednici, použít a byl plesnivý. Mám právo na vrácení peněz? Díky za odpovědi.
Reklamace sýru od pultu RSS
-
-
já bych ho normálně zkusila reklamovat, datum spotřeby tam je, ještě neuplynulo, sýr je plesnivý…nemůže se stát nic horšího, než to neuznají…což tedy především u alberta možné je, bohužel.
-
Moje maminka se vždy bije za svá práva, v Albertu vracela sýr nejednou. Pokud vím, obvykle s úspěchem. Personál se ovšem u toho tvářil všelijak… Jestli se nepletu, jednou si musela nechat zavolat manažera a poté jí byly peníze vráceny.
-
Já bych to taky zkusila, i když to datum spotřeby se mi u baleného sýra moc nezdá, je-li třeba krájený… Většinou když koupím něco čerstvého u pultu, tak je datum spotřeby uvedený tak do 2–3 dnů, u vás to byl týden, což by třeba na měkký krájený sýr bylo celkem dlouho, na kus parmezánu O.K. V každém případě pokud tam dali špatné datum spotřeby, tak je to taky jejich chyba.