Vitana RSS

Štítky: , , ,

4 příspěvků celkem.
Skočit na nejnovější↓

  1. Důvod prodeje Vitany (info zde http://ekonomika.idnes.cz/…onomika.aspx?…) je prý:
    „… se nejvíce propadly instantní polévky a základy pro přípravu jídel. …
    Lidé se totiž poučili z kuchařských show a dají více na čerstvost a více sami vaří. Důvodem je především trend zdravého životního stylu. Zákazníci preferují čerstvé potraviny, z kterých si doma vaří sami…“

    Myslíte?

  2. Tak jak to vidím v okolí, u mé generace (nar. 1965–1970) a generace mých rodičů to tak je. Všechny kamarádky doma normálně vaří čerstvá jídla. I když lidé v důchodu třeba kupují potraviny co nejlevnější, tak si prostě koupí levné těstoviny či rýži a další ingredience a jídlo si doma uvaří z těch levných surovin, než aby koupili něco instantního nebo mraženého. Spíš mám strach, jak to bude u té mladší generace, odkojené americkými seriály, kde se zásadně dávají ohřívat mražená jídla do mikrovlnky nebo se jí v restauracích či v rychlém občerstvení. K tomu spousta reklam na instantní pokrmy jako na velmi chutná jídla, která stačí zalít vodou a za pět minut jíte, takže pak jim zbyde více času na paření na PC nebo na FCB atd. Takže mám strach spíše o tu mladší generaci.

  3. Instancky nejedou, to je dobra zprava. Jinak si myslim, ze mladi lide se mnohem vice zajimaji o gastronomii nez drive a nikdy tu nebylo tolik slusnych kucharek a informaci o jidle k dipozici. A milovnici fastfoodu a smazenin tu budou vzdycky, stejne jako gulase se sesti. Kazdemu co jeho jest.

    Hlavne spousta lidi zjistila, ze kdyz budou u vareni trochu premyslet a nechaji napriklad vyvar zamrazit a v pripade potreby vytahnout, neni potreba vubec tolik casu, jak by se mohlo zdat. Vsechno je to o dobrem naplanovani.

  4. Unilever a Nestlé právě zajásali ;) Teda spíš, kdo z těch dvou je nový kupec?

Co vy na to?

Musíte se přihlásit k posílání příspěvků.